søndag 1. juni 2008

Snickerskake...Islandsk variant..


Denne kaka er ein suksè eg ofte lagar. Den er populær hos både store og små i mitt hus.
Nå avsløra eg denne oppskrifta, og tror mange som gleda seg over det ;)

Begynn med:
2 bunner:
==========
4 dl brun sukker
5.eggehviter (spar på eggeplommene)

*Stivpisk eggehvitene og sukkeret.
Hell røra i 2 kakeformer 24 diameter.
(Eg bruka å legge på bakepapir på ei plate, deretter deler eg røra i 2, og legger den på bakepapiert. Lurt å sette eit fat under bakepapiret for å får bunnane like store. Så bare fjerner du fatet før du setter bunnen i omnen. Eg steker en og en om gangen. Bunnen må vere nedkjølt før du har på kremen imellom. Du kan godt lage den nokre daga før du skal ha på krem.
Stekes ved 150 grader i ca 50 minutter.

Krem mellom bunnane:
===================
ca 2 stk snickerssjokolade skåret i smått
1. piska kremfløte

*Bland dette sammen etter du har piska kremen, smør det så over bunnen.
Legg den andre bunnen oppå.

Krem oppå kaken:
===============
ca 2 1/2 snickerssjokolade
60 gr margarin
5. eggeplommer
ca 3 ss sukker

*Smelt sjokoladen og margarinen saman i ei kjele. Lurt å bruke vannbad.
Pisk eggeplommene til tjukk røre, og bland uti sukkeret.
Deretter blander du dete saman og heller over kaken.
Lurt å bruke kakefat med litt høg kant slik det ikkje renner over før den stivner.
Den kan stå i kjøleskapet over natta før du skal servere den.

Legg gjerne inn kommentarer hvis du lurer på noko angåande denne kaka.
Lykke til og Velbekomme!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, har du starta matblogg også! Endelig har vi fått oppskrifta på den deeilige snickerskaka di;-D Gjett om Sindre vil glede seg over den!! Sitt her og venter på at tynnribba skal bli ferdig i ovnen, så kan vi begynne å feire... litt.. Klem til deg:-)Jeg gleder meg til lille nurket ser dagens lys, følger spendt med.

Anna Lisa sa...

Ja tenkte det kunne vere artig :)
Lurte litt på kenn som skrev anonym kommentar til meg...Du må huske å skrive navnet ditt også :)
Ha en fin bursdag!!
Klem

Lena sa...

Døh - dette går inn i syndeboka med en gang!!! En gang kakemons - ALLTID kakemons!

Anonym sa...

Snikerskakan er ein af bestu kökum í heiminum. Þú skellir í eina þegar þú kemur til Íslands.
Klem mamma.