tirsdag 26. mai 2009

Ovnsrett med camenbert

Eg hadde klubbkveld for venninner her ein kveld og då vart denne retten ein suksè.
Den er enkel å tilbrede og smakar vidunderleg. Serverte den saman med deilig salalt og markjordbærcider til drikke. Her skal du få oppskrifta :)

Du trenger:
Loff
camenbert 2 stk
Hermetiske aprikoser
Reven ost
Matfløte
Kalkun skinke på boks

Legg loff utan skorpe i ein smurt form.
Eg river ned innmaten frå ein loff og legger utover.
Hell over litt av lake til hermetiske Aprikoser.
Skjær opp hermetiske aprikoser og strø dei over loffen.
Skjær også i smått ein boks med kalkunskinke. Strø dette over også.
Ta 2 stk Camenbert oster og skjær dei i små bitar og ha dei oppi ei panne med matfløte. Der skal ostane smeltast. 
Hell dette deretter over ovnsforma.
Til slutt strør du over reven ost.
Sett dette i forvarma ovn på 180 grader og stek i ca 15 min. Til du ser osten har smelta og begynner å bli gyllen.

Saman med dette serverte eg ein deilig salalt:
Skjær ned ein appelsin i skiver. Tynne skiver.
Legg dei på eit fat og hell over litt Balsamico eddik. La det stå og marinerast ei stund mens du lagar til resten.
Fordel salatblad på porsjonstallerken. Eg brukte ferske spinatblad men Ruccola er også godt.
Skjær ned skiver av rødløk og legg over salaten.
Deretter drysser du over litt hel rosepeppar og oppå legg du skive av appelsin.
Til slutt heller du over fransk dressing ( Eg kjøp den i små poser, frå Knorr. Dei skal blandast med vann og olje) SERVÈR!!!
Til drikke serverte eg Cider med markjordbær. Den er vakker på fargen og smakar nydelig.
Lykke til!!! 
Er du usikker, så legg igjen en kommentar med spørsmål. Bare hyggelig det :)
Klem
Bilde kjem etterkvart.

6 kommentarer:

Maria sa...

Oj. Dette så spesielt ut! Men godt også :) Fikk lyst til å prøve...

Anonym sa...

Tusen takk for kjempekoselig jentekveld! Retten var nydelig, og skal utprøvast på familia i løpet av veka :o)
Ha ei flott veke vidare snuppa!

Stor klem frå Guro

HildeS sa...

Kjenner jeg er litt skeptisk, men jeg ble også nysgjerrig. Tror jeg må prøve denne en gang..

Anonym sa...

08Ct, the VG cutting technique would ensure
crafts concentration. On vintage jewelry, the type and quality of the gemstones is
of particular importance to final price determination.
If you prefer to wear a crown then it must be similar to the bridal jewelry selected
by you.

Also visit my blog www.freedatingsiteahead.co.uk

Anonym sa...

We tend to ignore this sort of thing, do we really care what
happened in 'their day'. Platinum doesn't tarnish, and for those with sensitive skin, it is also hypoallergenic, making it comfortable to wear. There are many qualities to a diamond ranging from your basic low to high quality, and thankfully all qualities please women, but of course if they catch eye of a bigger an better one, there original thoughts will soon change, especially for the lucky few were money is no object.

Feel free to visit my web site - Pear-Shaped Engagement Rings

Anonym sa...

Basically Lego bricks and sets help kids to think inside and
outside the box. Another unique feature of this set was the inclusion of two
Thestral mini-figures. Included in the furnishings for this area are several books, a telescope, and the Vanishing
Cabinet.

Take a look at my web blog: lego iron man :: ::