fredag 9. januar 2009

Mine scones

Eg er veldig glad i scones, og laga dei ofte hvis eg får besøk eller bare til formiddagskos. Dei er enkle å lage, og smaka nydeleg saman med nykokt kaffe eller en smakfull te.
Du trenger:
3 kopper hvetemel
2 tsk bakepulver
litt salt
smuldre nedi litt margarin eller smør ca 100gr
til slutt melk eller soyamelk. Du ser konsistensen.
Dette skal du kunne knøde saman til ei litt tjukk pølse.
Deretter deler du den i to og laga 2 flate passelig tjukke/store kaker.
Lag spor nedi der du skal bryte den fra kvarandre etter steking.
Forvarm ovnen på 225 gr og bak sconsen i ca 10 minutter.
Server dei lukne med bordmargarin ved siden av.
Mange likar å drysse på litt sukker.
I dag vart det servert scones, god kaffi og smoothie. Deilig og enkel formiddagsmeny.
Velbekomme!!

3 kommentarer:

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hei på deg Anna Lisa,
akkurat nå har jeg din "Ovnsrett med kylling"stående i ovnen!
Kjempespennende :0)
Synes det er stas med gamle oppskrifter,og takker så mye for at du deler med meg!
Fannt ikke kyllingsuppen,men prøver med sjampinjongutgaven.
Regner med at det går greit ;0)
Go natt til deg da!
Kjerstiklem

Anonym sa...

Åh slike har jeg også laget i dag,til frokost:-)

Gunnhild sa...

da måtte jeg lage scones også!
men blei ei litt anna, og større oppskrift på meg da :)